YOGA ZA SVAKU DOB

Yoga – Ashtanga, Vinyasa, Yin & Nidra

Meditacija u pokretu

Članarina satova yoge

Odaberi idealni broj dolazaka prema svojoj potrebi

REDOVNI SATOVI YOGE

4 dolaska (mjesečno) / 230 kn
8 dolazaka (mjesečno) / 300 kn
12 dolazaka (mjesečno) / 400 kn

 Provjeri raspored.

Prvi sad je besplatan!

ZASEBNO DOGOVORENI SATOVI

Drop in sat / 70 kn

Yoga NIDRA / 70 kn – održavanje po dogovoru

INDIVIDUALNI SATOVI I PRIKLJUČENJE GRUPI

Kontaktirajte nas ukoliko trebate individualni sat.
Za priključenje grupi; najavite se kako bi osigurali mjesto!

ASHTANGA VINYASA YOGA

Predstavlja jedan od najpoznatijih i najzahtjevnijih stilova yoge koja u doslovnom prijevodu označava „osam udova“, odnosno osam koraka koje vode prema samorealizaciji ili samospoznaji.

Ashtanga Vinyasa Yoga je dinamičan stil yoge kroz specifičan slijed vježbanja određenih položaja tijela (asane). Zasniva na usklađivanju disanja sa nizom naprednih poza. Na taj način dolazi do intezivnog zagrijavanja i znojenja kroz koje se tijelo prirodno pročišćava. Ovaj stil yoge razvio je poznati učitelj Patthabi Jois koji je prenio ovaj sustav vježbanja modernom svijetu kako ga je podučavao njegov učitelj Sri T. Krishnamacharya.

Disanje i kretanje u izvođenju asana čini krv toplom. Toplota koja se stvara kroz vježbanje čisti krv i omogućava slobodnu cirkulaciju. Kombinacija asana s dahom i pokretom čini da krv cirkulira slobodno oko zglobova, odstranjujući bolove u tijelu. Nedostatak cirkulacije izaziva bol u tijelu. Ista cirkulacija kreće se i kroz sve unutarnje organe. Nečistoće i bolesti izbaciju se iz organizma znojenjem tijekom vježbanja.

Znojenje pospješuje detoksikaciju organizma i ako se slijedi metoda vinyase tijelo postaje snažno i zdravo. Sam proces ima individualno trajanje, zato je važno kontinuirano vježbati kako djelovanje može pokazati svoju učinkovitost. Važno je napomenuti, da već nakon nekoliko termina prakse osjećate promjene ugodne naravi koje vas motiviraju da nastavite praskom put ugodnog stanja na svim planovima postojanja.

Položaji tijela, disanje i pogled uvijek su povezani, odnosno izvode se istovremeno. Asana čisti, jača i daje fleksibilnost tijelu. Pravilno disanje s jednakim omjerom pri udahu i izdahu čisti nervni sustav. Tristhana je sistem koji označava važnost pažnje u tri točke: pozicija (asana), sustav disanja i smjer pogleda. Trishtana je važna jer pokriva tri razine čišćenja: tijela, živčanog sustava i uma. Drishti zovemo smjer pogleda u izvođenju asana koji čisti i stabilizira funkciju uma.

Nakon dinamičnih satove, oportuno je napraviti sat yin yoge i meditaciju.

YIN yoga

Yoga satovi su duboki i polagani – idealna ravnoteža dinamičnim stilovima kao što su Ashtanga i Vinyasa. Fokus je na otvaranjima kukova i pretklonima unaprijed, te pasivnim otvaranjima prsnog koša. U asanama se ostaje dulje, dopuštajući tijelu da se potpuno otvori i opusti, zahvaljujući upotrebi yoga pomagala. Sat završava pranayamom i vođenom meditacijom, verzija transcendentalne meditacije.

Yoga NIDRA

Izvanredna tehnika za opuštanje i podizanje svijesti.

Radi se o vrlo ugodno, vođenoj meditaciji koja se izvodi u ležećem položaju. Prateći glas i upute učitelja, polaznik ulazi u posebno stanje svijesti u kojemu je um smiren i stvara valove slične onima u dubokom snu, iako je osoba potpuno pri svijesti i može, bez ikakvih tjelesnih pokreta, aktivno meditirati i dostići stanje ugode, zadovoljstva i potpunog opuštanja.

Kod osoba koje su patile od različitih fizičkih i mentalnih poremećaja, dokazan je velik broj izuzetnih slučajeva poboljšanja zdravstvenog stanja, a ponekad i potpuno ozdravljenje.

Morning flow yoga

Morning flow je idealan način za podizanje energije prije radnog dana. Uđite u dan smireniji i fokusiraniji.

“YOGA U 60IMA”

Yoga praksa djeluje na tri plana: fizičkom, emotivnom i mentalnom.

Redovito tjelesno vježbanje čini mi da se osjećam bolje, da budem zadovoljnija, puna samopouzdanja i što je najvažnije, redovita tjelovježba pomaže mi u očuvanju i unaprijeđenju zdravlja.

Iz svog iskustva vas zato pozivam; dajte si priliku i dođite vježbati yogu.

S veseljem vas očekujem!
Renata

RENATA DELAK KOTUR

Još se davnih dana susrela sa jogom kada ju nije prepoznala kao dostatnu za ispunjenje fizičkog, mentalnog i emotivnog plana življenja. Ali, kako sve stvari u životu imaju svoje pravo vrijeme, tako, nakon posvećene edukacije, javlja se potreba za dijeljenjem kompletne dobrobiti sa svima onima koji ju prepoznaju kao takvu.

Cerifikatom RYT 200 pri Yoga Alliance, IYF European Yoga Federation, godine 2010. utemeljuje Yoga Studio Surya . U istoj kalendarskoj godini, završava i Thai yoga masažu za yoga učitelje. Uz vođenje i podučavanje, nastavlja edukaciju RYT 500, koju uspješno kompletira 2015.g.

Renata-Kotur-Delak

Iskustva posjetitelja Kuće Balansa

Iskustva posjetitelja Kuće Balansa

ŽELIŠ DOĆI NA YOGU?

Pridruži nam se - prvi sat je besplatan!

ŽELIŠ DOĆI NA YOGU?

Pridruži nam se - prvi sat je besplatan!



    Gdje se nalazi Kuća Balansa

    Lokacija i kontakti

    Gdje se nalazi Kuća Balansa

    Lokacija i kontakti

    lokacija-kuca-balansa-1
    Kontakti

    THAI MASAŽA I PIP - Rina
    Tel: +385981683853

    YOGA STUDIO - Renata
    Tel: +385989294721

    E-mail: [email protected]

    Adresa

    KUĆA BALANSA
    THAI MASAŽA & YOGA STUDIO
    Ulica kralja Zvonimira 1
    Zagreb