Uspostavljanje tjelesne ravnoteže

Pokret iz plesa

Relaksacija – funkcionalnost – imaginacija

Što je pokret iz plesa?

PIP je grupna vježbaonica. Planirane su manje grupe, optimalno 6-8 polaznika. PIP je rekreativni pristup tjelesnoj aktivnosti u svrhu tjelesnog zdravlja. Praksa nastaje korištenjem plesačkih znanja za neplesače, ima za uporište u plesnoj umjetnosti, ali ples kao vještina nije cilj.

Kako je nastao Pokret iz plesa

Ideja je došla kao odgovor polaznicima tečajeva raznih plesnih tehnika na kojima dio ljudi doživi odbojnost zbog fokusa na tehniku i zadan plesni materijal. Plesni su elementi zahtjevni i efikasnost izvođenja estetiziranog pokreta mogu postati frustrirajući onima koji nemaju plesačku ambicioznost ili uopće afinitet u toj vsti učenja i bavljenja sa sobom.

Za mene bavljenje pokretom postaje princip psihološke dobrobiti i higijene, te integracije više aspekata funkcioniranja. Dubokog sam uvjerenja da na toj razini isti ciljevi vrijede za svakoga. Naravno da mi plesačka praksa i profesionalno bavljenje plesom kao izvedbenom umjetnošću izoštravaju osjetilnost i vješine, a ovo je projekt u kojem je bazični dio tog iskustva podijeljen i sa ljudima izvan struke.

Kako se izvodi PIP?

Ležimo na podu. Putem praćenja vlastitog disanja pokrećemo kretanje tijela. Povezujemo tjelesni pokret s pokretom daha. Ulazimo u imaginaciju masaže zglobova i koristimo kontakt tijela s podlogom-podom. Uspostavljamo opušteniji tonus mišića, svijest o dijelovima tijela i tijelu u cjelini. Idejom masaže s podlogom utječemo dodatno na relaksaciju tijela. Putem svijesti daha, težine tijela, pokretljivosti zglobova i tjelesnom imaginacijom – oslobađamo tijelo napetosti i pripremamo ga za protočnosti energetskog flow-a.

Tako izgleda priprema za svaku grupu. Dalje je rad u smjeru ovisnom o fokusu grupe (KAKO ODABRATI GRUPU?). Sve grupe obuhvaćaju rad na tjelesnoj
osviještenosti te povezanosti uma i tijela.

Kako se izvodi PIP

Kako odabrati grupu?

1. Grupa

Fokus je na relaksaciji – samomasaže, masaže u paru i slow motion movement – cijeli je sat posvećen opuštanju tijela putem pokreta, glavni cilj je omekšati mišićni tonus i uspostaviti mir unutar sebe.

2. Grupa

Fokus je na tjelesnoj funkcionalnosti – praksa se nastavlja kretanjem kroz dobar omjer statične snage i istezanja, flow tjelesnog pokreta koji uspostavlja osnažene mišiće sa principom elongacije te fleksibilnost tijela – istezanja.

3. Grupa

Fokus je na aktivnoj imaginaciji – praksa se nastavlja putem istraživanja tjelesnog pokreta. Približavamo se iskustvu pokretljivog tijela putem zaranjanja u slike koje dolaze ili imaginaciju koju nametnemo.

Koji su benefiti Pokreta iz plesa

Koji su benefiti?

– tjelesna pokretljivost
– kinestetička samosvijest
– snaga
– fleksibilnost
– izdržljivost

ŽELIŠ DOĆI NA POKRET IZ PLESA?

Prijavi se i saznaj kada se održavaju tečajevi

ŽELIŠ DOĆI NA POKRET IZ PLESA?

Prijavi se i saznaj kada se održavaju tečajevi

RINA KOTUR, dipl. psih.

plesna pedagoginja, Thai maserka

Radi kao plesna pedagoginja u Umjetničkoj školi Franje Lučića, Zagrebačkom Plesnom Centru i Pučkom Otvorenom Učilištu. Znanja iz psihologije konketno najviše koristi u plesnoj pedagogiji i umjetničkom radu. Pozadinsko iskustvo ima u području suvremenog plesa (10 godina izvedbenih angažmana i samostalnih autorskih predstava, rada plesačice i koreografkinje).

Uz rad kroz plesnu pedagogiju i masaže, edukaciju nastavlja u Geštalt psihoterapiji.

Rina Kotur / Kuća Balansa

Gdje se nalazi Kuća Balansa

Lokacija i kontakti

Gdje se nalazi Kuća Balansa

Lokacija i kontakti

Kuća Balansa, Ulica kralja Zvonimira 1
Kontakti

THAI MASAŽA I PIP – Rina
Tel: +385981683853

YOGA STUDIO – Renata
Tel: +385989294721

E-mail: [email protected]

Adresa

KUĆA BALANSA
THAI MASAŽA & YOGA STUDIO
Ulica kralja Zvonimira 1
Zagreb